Avara tiedottaa

Asumisen ääni

20.12.2019 9:52:20 / Asumisen ääni

Vuosi 2020 on lähtenyt tohinalla käyntiin. Me Avaralla kehitämme palvelujamme jatkuvasti ja toivomme, että muutokset tekevät vuokralaisen elosta Avara kodissa entistäkin vaivattomampaa.

Asiakaspalvelu ja isännöinti

Vuoden 2020 alussa Avaran asiakaspalvelu uudistui yhteistyössä Realian kanssa. Asumiseen liittyvissä asioissa voit nyt olla yhteydessä Avaran keskitettyyn asiakaspalveluun. Aiemmin asiakaspalvelua ovat hoitaneet isännöitsijät muiden töiden ohessa, jolloin emme ole pystyneet palvelemaan asiakkaitamme niin ripeästi kuin mitä toivoisimme.

”Uudistetulla asiakaspalvelulla pystymme parantamaan asiakaspalvelukokemusta ja palvelemaan vuokralaisiamme yhä nopeammin ja paremmin keskitetysti”, lupaa Leena Häkkänen Avaralta.

Keskitetty asiakaspalvelu auttaa vuokralaisia laajasti asumisen aikaisissa kysymyksissä puhelimitse numerossa 010 228 4260 (arkisin ma-to 8.30-15.30, pe 9.00-16) tai sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu.avara@realia.fi

Huoltoyhtiö puolestaan palvelee edelleen tuttuun tapaan mm. asunnon vikailmoituksiin liittyen. Löydät Avaran asiakaspalvelun yhteystiedot kotiosoitteesi avulla myös täältä!

Avaran pysäköintiluvat siirtyneet digitaaliseen muotoon

Avara on ottanut käyttöön digitaalisen Taskuparkki-sovelluksen. Käytännössä vuokralainen voi jatkossa ostaa luvan pysäköintipaikalleen Taskuparkki-sovelluksesta. Parhaan käyttökokemuksen saat lataamalla sovelluksen omaan puhelimeesi, mutta pysäköintiluvan voi myös halutessaan ostaa Taskuparkin verkkosivuilta tai Aimoparkin asiakaspalvelun avulla, jolloin maksamisen voi hoitaa laskulla.

Aimoparkin asiakaspalvelu palvelee numerossa 020 781 480 arkisin klo 9-16, sekä sähköpostitse osoitteessa asukaspysakointi@aimopark.fi.

Ohjeet Taskuparkki-sovelluksen käyttöönottoon löydät täältä: taskuparkki.fi/ohjeet/avara

Muutos tuo aina mukanaan kasvukipuja, ja alkukankeudet ovat näkyneet asukkaille hitaana ja virheellisenä tiedottamisena, joka on aiheuttanut sekaannusta. Pahoittelemme tästä aiheutunutta haittaa tai mielipahaa ja olemme jatkossa entistä tarkempia taataksemme asukkaillemme mahdollisimman mukavan siirtymän.

Oma Avara palvelee asukkaita ja vuokraajia

Oma Avara on uusi, lokakuun 2019 alussa käyttöönotettu vuokrausjärjestelmä, joka tulevaisuudessa helpottaa vuokralaisen asiointia Avaran kanssa.

”OmaAvaran kautta hoidettu asuntohaku on nopea, välittömästi reagoiva ja helppo käyttöliittymä uusille ja nykyisille asukkaille. Järjestelmän avulla sopimus syntyy samana päivänä kun aikaisemmin tähän on mennyt useita päiviä”, kertoo Leena Häkkänen Avaralta.

Ensimmäisessä vaiheessa OmaAvara järjestelmän kautta hoidetaan asuntojen vuokrauksia, mutta tulevaisuudessa järjestelmä tulee palvelemaan myös asumisen aikaisissa asioissa. Tutustu Oma Avaraan tästä oma.avara.fi.

Helppoutta ja iloa asumiseen

Vuosi 2020 on täynnä kauan odotettuja uudistuksia ja toivomme uudistusten tuovan iloa ja helppoutta avaralaisten elämiseen ja asumiseen. Tyytyväiset vuokralaiset ovat toimintamme ydin, ja pyrimme jatkuvasti kehittämään palvelujamme, jotta voimme antaa mahdollisimman monelle parhaan mahdollisimman asumisen kokemuksen.

 

Toivottaa Avara-tiimi

 

 

 

Kuulostaako asuinympäristöltä joka olisi sinua varten? Kurkkaa täältä Avara-asunnot läheltäsi.

Topics: Koti ja vuokra-asuminen

Asumisen ääni

Asumisen ääni

Asumisen ääni kertoo tarinoita kodista ja asumisesta.